A mobil marketing stratégia főbb típusai

2022-02-07
mobil applikáció

mobil applikáció

Számos mobil marketing stratégia közül válogathatunk, legfőként az iparág, célközönség és költségvetés alapján dől el, hogy melyik illeszkedik legjobban egyes üzleti vállalkozásokhoz. Milyen mobil hirdetések lehetnek? Mobil app alapú marketing, a mobil appokon megjelenő mobilhirdetéseket foglal magába. A mobil eszközeinkkel töltött idő 80%-a valamilyen alkalmazással telik, ezeket az alkalmazásokat pedig nem nekünk kell megalkotni, elég használnunk őket. A Google AdMob szolgáltatás segítségével a hirdetők olyan mobilhirdetésekre tehetnek szert, melyek megjelennek a harmadik fél mobil alkalmazásain belül. A Facebook is teret nyit a hirdetések számára, melyek a Facebook mobil alkalmazásokkal is integrálhatók. Pl. a Promoted Post app olyan tökéletesen illeszkedik a Facebook hírcsatornájához, hogy a felhasználók gyakran észre sem veszik, hogy éppen hirdetések közt tallóznak. Egy mobil applikáció elsősorban a fiatalabb korosztályt célozhatja meg eredményesen! A mobil applikáció készítés további lépéseiről tájékozódjon az aktivdigital.hu/mobilapp weboldalon!

Tags
#mobil app

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!