Milyen mobil applikáció ehhez a legcélszerűbb?

2022-05-25
mobil app 1

mobil app 1

A hűségkártya applikációval összekapcsolható az online és offline értékesítési csatorna. A mobilos alkalmazások hatékonyan támogatják az értékesítők omnichannel-stratégiáját: a vásárlók egyszerűen, gördülékenyen átjárhatnak a csatornák között, azaz online és offline tranzakcióknál is használni tudják. Ez olyan esetekben lehet hasznos, amikor a vevők a vásárlást mobilon kezdik és laptopon fejezik be, vagy éppen a fizikai boltban nézegetnek, de nem találják a megfelelő színt vagy méretet és mobiljukon nézik meg, hogy más boltban vagy a webshopban esetleg elérhető-e a kívánt termék, amit online meg is rendelnek. Azt viszont nem szabad szem elől téveszteni, hogy a kereskedőnek konzisztens információkkal, ajánlatokkal és szolgáltatásokkal, valamint egységes márkajelenléttel kell megjelennie a különböző felületeken. Milyen mobil applikáció ehhez a legcélszerűbb? Milyen mobil applikáció lenne az Ön tevékenységéhez a legjobb? Kérjen tanácsot szakemberektől, keresse ehhez az aktivdigital.hu/mobilapp weboldalt!

Tags
#mobil app

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!